بیماری مزمن کلیه می خواهم به معکوس دیالیز من چگونه می توانم آن را مدیریت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری مزمن کلیه می خواهم به معکوس دیالیز من چگونه می توانم آن را مدیریت

دیالیز می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی حذف مواد زائد و آب اضافی از بدن بدیهی است، بنابراین پس از مصرف آن مردم بهتر زندگی خواهند کرد. اما طولانی از لحاظ خواهد شد عوارض جانبی و ناخوشایند را، به طوری که برخی از مردم می خواهند برای خلاص شدن از آن. پس چگونه می تواند بیمار بیماری کلیوی آن مرض جرب؟
چگونه می توان بیمار بیماری کلیوی می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر؟
اگر چه بسیاری از مردم شناخته شده است که دیالیز است بهترین انتخاب برای آنها نیست، بلکه آنها انتخاب دیگری نیست، زیرا آنها نمی دانند که چگونه به اجتناب از آن یا خلاص شدن از شر. زیر من به شما برخی از راه های است که می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز معرفی.
اول، پیوند کلیه است که به بیماری های کلیوی آشنا و همچنین یکی از موثر ترین راه برای حل مشکل کلیه است. اما با توجه به مقدار زیادی از آن از هزینه، برخی از مردم را انتخاب کنید به رها کردن آن. علاوه بر این، نه همه مردم را می توان در خط نامزد شده است.
سایر درمان ها موثر باید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که فرهنگ تر که پیوند باشد. چه چیزی بیشتر، آن نیاز به پول زیادی به عنوان پیوند مقرون به صرفه نیست. با توجه به کمی عوارض جانبی آن است، همچنین ایمنی برای بچه ها و سالمندان به آن را. بنابراین اگر شما علاقه مند در پزشکی چینی، شما می توانید فکر می کنم از این درمان را.
از بالا شما می دانید که دیالیز به عنوان جایگزینی کلیه با انجام برخی از توابع از کلیه می تواند کمک به بیماری کلیوی زندگی بهتر در مدت کوتاهی، اما از آن است که بهترین انتخاب برای آنها نیست.
اگر شما هر گونه کمک در گرفتن دیالیز و یا درمان بیماری های کلیوی خلاص شدن از شر نیاز دارید، شما به انجمن خوش آمدید ما را با واتساپ تماس یا پیام زیر را ترک هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. واتساپ ما: +86 13722794624





:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: